21/4/08

LA REPERA Y LA RISIÓN

"Terapia de Grupo" ye la repera. Échenlo por la TPA tós los días... nun sé... a las once de la nueche o así. Yo ríome a más no poder con los personaxes que anden ravilando por ahí. Ye empezar el programa y cáenme unos lagrimones... como manzanes. Tienen una parte que llámase "El Chigre" y que ye una parodia de les telecomedies tipu "Friends", pero ellos lu que faen ye facer cómo sería si los que salieren fueren paisanos y paisanas asturianos coñones falando en un asturianu simpáticu, con munches referencies a coses locales y tal, ¿nun sabes?. Tienen unos personaxes de traca. Luegu tienen otra... pa alloriar. Llámase "Versión asturiana" y ye una parodia de los programas de cine tipu "Versión española", pero ellos lu que faen ye facer cómo sería si los que salieren fueren paisanos y paisanas asturianos coñones falando en un asturianu simpáticu, con munches referencies a coses locales y tal, ¿nun sabes? Faen unos trailers de "Rambo" en asturianu, bueno, pa caer al suelo. Faen también "Pitos de caleya", que ye una parodia de los programas de Jesús Quintero tipu "Ratones coloraos", pero ellos lu que faen ye facer cómo sería si los que salieren fueren paisanos y paisanas asturianos coñones falando en un asturianu simpáticu, con munches referencies a coses locales y tal, ¿nun sabes? Home, ¿y los videosclips? ¿Visteis el de "Camino Ponga"? Ye una parodia de "Camino Soria", pero ellos lu que faen ye facer cómo sería si los que salieren fueren paisanos y paisanas asturianos coñones falando en un asturianu simpáticu, con munches referencies a coses locales y tal, ¿nun sabes?

Y la última ya ye pa morrer. ¿Cómo tendrán tanto ingenio esta xente? ¡Han grabáu el "Tini-Tini"! Ta colgáu en la páxina web. Ye una parodia del "Chiqui-Chiqui", pero ellos lu que faen ye facer cómo sería si los que salieren fueren paisanos y paisanas asturianos coñones falando en un asturianu simpáticu, con munches referencies a coses locales y tal. En vez de "perrea, perrea", dicen "Blimea, Blimea". ¿Cómo se yos ocurrirán coses tan orixinales? Son la risión.

1 comentario:

Holly Golightly dijo...

No hay ningún trabajo relacionado con la moda que pida una carrera que me guste y esté dispuesta a estudiar. La meta está bien (y el camino, necesariamente, debe estarlo también) pero no está asegurada, sería arriesgar mucho (no sé, digo yo).
De todas maneras, gracias por aconsejarme y molestarte.